ÇED Yönetmeliği Kapsamında Yapılacak Başvurularda Sunulacak Belgeler
- Uşak Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü (ÇED ve Çevre İzinlerinden Sorumlu Şube Müdürlüğü) hitaplı dilekçe (Görüş istenen faaliyetin adı ve açık adresi, taşınmaz bilgileri, faaliyet sahibinin adı, adresi, telefon ve faks numarası, vergi dairesi ve numarasını içerecek şekilde hazırlanan)
- Faaliyete ilişkin özet (bu belgede faaliyetin ne olduğu ile üretim sürecinde kullanılacak hammadde ile ilgili detay bilgi verilerek hammadde girişinden nihai ürüne kadar iş akışı detaylı olarak anlatılacaktır)
- Güncel kapasite raporu (kurulu tesisler için)
- Mülkiyet belgesi (mülk sahibi için tapu belgesi, kiracı için kira kontratı)
- Ticaret sicil gazetesi (tüzel kişiliğin şubesi varsa şubeyi de gösteren sicil gazetesi) ve vergi levhası
- Numarataj belgesi
- Tüzel kişiler için imza sirküsü (başvuru sahibi kendisi değilse vekaletname ile birlikte)
- (varsa) Resmi kurum belgeleri ve görüşleri (Yapı Ruhsatı, Yapı Kullanma İzin Belgesi, İmar Görüşü vb.)
- Faaliyet Konusuna göre Taahhütname
(*) Başvuru usakcevrevesehircilik@hs01.kep.tr adresine KEP adresiyle de yapılabilir.
(**) Unvan değişikliği için yapılan başvurularda şirket unvanının değiştiğini belgeleyen başta ticaret sicil gazetesi olmak üzere ilgili tüm belgelerin; ÇED Gerekli Değildir Kararının devri için yapılan başvurularda ise 29.07.2022 tarih 31907 Sayılı Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe giren ÇED Yönetmeliğin 21. maddesinde yer alan belgelerin(Devre yönelik olanlar Noter onaylı) sunulması gereklidir.
(***) Gerekli görüldüğü durumda Müdürlüğümüzce ilave bilgi/belge istenebilecek olup Müdürlüğümüze sunulacak olan yukarıdaki tüm belgeler faaliyet sahibi/vekili tarafından imzalanmış ve kaşelenmiş olmalıdır.
ÇED Başvuruları için örnek Kapsamdışı Müracat Formu ve Ekleri için tıklayınız
ÇED Başvuruları için Örnek Taahhütname için tıklayınız